Wentylator bocznokanałowy SC

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 - 3 dni robocze (w przypadku braku termin do uzgodnienia)
Cena: 2 128,00 zł 2128.00
Cena netto: 1 730,08 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Zastosowanie i konstrukcja 

Wentylator bocznokanałowy SC stosuje się w transporcie pneumatycznym, zastosowania mogą być jednak też inne takie jak: poczta pneumatyczna, maszyny graficzne, podnośniki pneumatyczne, wielostopniowe urządzenia filtracyjne o bardzo wysokim stopniu separacji pyłów, odkurzacze przemysłowe, napowietrzanie basenów w biologicznych lub do bezolejowego transportu, nieagresywnych i niewybuchowych gazów.

Wentylator jest wyposażony w napęd bezpośredni, wirnik odlany jest ze stopu aluminium, wyważany dynamicznie zgodnie ze standardami ISO 1940-1.
Obudowa jest odlewem ze stopu aluminium.

Urządzenia tego typu są przystosowane do pracy w pozycji poziomej lub pionowej. Standardowo wentylator malowany na kolor szary RAL 7042. Maksymalna temperatura tłoczonego medium to 60°C zaś temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C.

Silnik elektryczny jest dostępny w trzech wariantach:
• asynchroniczny, jednofazowy, 230 V, 50 Hz (do mocy 2,2 kW),
• asynchroniczny, trójfazowy, 230/400 V, 50 Hz (o mocy do 3 kW),
• asynchroniczny, trójfazowy, 400/690 V, 50 Hz (o mocy od 4 kW),

Klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75 kW) lub IE2 (poniżej mocy 0,75 kW). Stopień ochrony silnika IP55 a klasa izolacji to F. Silniki trójfazowe są przystosowane do regulacji częstotliwościowej. Zabezpieczenia termiczne (TP lub TP i PTC) są dostępne w wybranych silnikach.
Możliwa jest też inna konfiguracja wentylatorów na specjalne zamówienie.

Wentylatory mogą być malowane w innym kolorze niż standardowy.
Silniki montowane w wentylatorach mogą mieć inne funkcje niż wersje bazowe. Mogą to być: inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania, inny stopień ochrony, inna klasa izolacji. Mogą być również wyposażone w czujniki lub dodatkowe chłodzenie a silnik jednofazowy może być przystosowany do regulacji napięciowej.
Możliwe jest również uszczelnienie między obudową a silnikiem przy zastosowaniu simmeringu i zamontowanie w wentylatorach napędów pasowych. Dostępne są też w wersjach z maksymalną temperaturą tłoczonego medium powyżej 60°C i temperaturą otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C,

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl